Запис Детальніше

STRUCTURE OF DIAGNOSTIC ABILITIES OF SOCIAL TEARCHER

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title STRUCTURE OF DIAGNOSTIC ABILITIES OF SOCIAL TEARCHER
СТРУКТУРА ДИАГНОСТИЧЕСКИХ УМЕНИЙ СОЦЫАЛЬНОГО ПЕДАГОГА
СТРУКТУРА ДІАГНОСТИЧНИХ УМІНЬ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА
 
Creator Korniat, Vira S.; Львівський національний університет імені Івана Франка
 
Subject professional abilities; diagnostic abilities; social teacher; professional preparation; criteria
профессиональные умения; диагностические умения; социальный педагог; профессиональная подготовка; критерии
професійні уміння; діагностичні уміння; соціальний педагог; професійна підготовка; критерії
 
Description In the article the problem of professional preparation is examined social tearcher to implementation by them functional duties, in particular forming of necessary professional abilities. Basic functions and directions of activity of social teacher are described, the separate looks of research workers are exposed to maintenance and essence of diagnostic abilities of teachers. On the basis of analysis of scientific researches the author structure of diagnostic abilities of social teacher is offered, its maintenance is exposed.
В статье рассматривается проблема профессиональной подготовки социального педагога, к выполнению ими функциональных обязанностей, в частности формирование необходимых профессиональных умений. Описаны основные функции и направления деятельности социального педагога, раскрыты отдельные взгляды научных работников к содержанию и сущности диагностических умений педагогов. На основе анализа научных исследований предлагается авторская структура диагностических умений социального педагога, раскрыто ее содержание.
В статті розглядається проблема професійної підготовки соціального підготовки до виконання ними функціональних обов’язків, зокрема формування необхідних професійних умінь. Описано основні функції та напрями діяльності соціального педагога, розкрито окремі погляди науковців до змісту та сутності діагностичних умінь педагогів. На основі аналізу наукових досліджень пропонується авторська структура діагностичних умінь соціального педагога, розкрито її зміст.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2014-10-16
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/150
 
Source Освітологічний дискурс; № 3 (7) (2014); 125-134
2312-5829
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/150/140
 
Rights ##submission.copyrightStatement##