МОДЕЛЬ ДОБРОДІЙНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У КОНТЕКСТІ СТРУКТУРНО-КОМПОНЕНТНОГО АНАЛІЗУ
Освітологічний дискурс
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
МОДЕЛЬ ДОБРОДІЙНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У КОНТЕКСТІ СТРУКТУРНО-КОМПОНЕНТНОГО АНАЛІЗУ
THE MODEL OF YOUNGER SCHOOLCHILDREN'S GOOD-DOING IN THE CONTEXT OF STRUCTURAL COMPONENT ANALYSIS МОДЕЛЬ ДОБРОДЕЯТЕЛЬНОСТИ МЛАДШИХ ШКОЛЬНИКОВ В КОНТЕКСТЕ СТРУКТУРНО-КОМПОНЕНТНОГО АНАЛИЗА |
|
Creator |
Ivanitsa, Galina A.
|
|
Subject |
добродійність; добродійність молодшого школяра; дефінітивний аналіз; структурно-компонентний аналіз; критерії сформованості
good-doing; good-doing of junior students; definitive analysis; structural-component analysis; criteria of formation добродеятельность добродеятельность младшего школьника; дефинитивный анализ; структурно-компонентний анализ; критерии сформированности |
|
Description |
У статті презентовано дослідження категорії добродійності, яка побіжно вивчена у сучасній педагогіці початкової школи. Пріоритетним завданням стало уточнення сутності поняття «добродійність» та його педагогічна інтерпретація в контексті вікових особливостей молодших школярів – дефінітивний аналіз поняття «добродійність молодшого школяра». Здійснено структурно-компонентний аналіз добродійності молодшого школяра та визначено критерії, показники сформованості цього особистісного утворення.Перспективою подальшого дослідження проблеми є виділення рівнів сформованості добродійності у молодших школярів на основі виокремлених критеріїв та показників.
The article deals with a presentation of a category of good-doing that is briefly explored in modern pedagogics of the primary school. The priority task was to clarify the essence of the concept of " good-doing" and its interpretation in the context of teaching the age features of younger schoolchildren's the definitive analysis of the concept of "good-doing of junior students" is indentified; the structural-component analysis of good-doing of younger schoolchildren is implemented and the criteria, indicators of formation of personal education are indentified. Prospects for further study of the problem is the research of levels of development of good-doing of younger students based on the selected criteria. В статье презентовано исследование категории добродеятельности, которая бегло изучена в современной педагогике начальной школы. Приоритетным заданием стало уточнение сущности понятия «добродеятельность» и его педагогическая интерпретация в контексте вековых особенностей младших школьников дефинитивный анализ понятия «добродеятельность младшего школьника»; осуществлен структурно-компонентный анализ добродеятельности младшего школьника и определены критерии, показатели сформированности этого личностного образования. Перспективой дальнейшего исследования проблемы является выделение уровней сформированности добродеятельности младших школьников на основе выделенных критериев. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2015-06-25
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/289
|
|
Source |
Освітологічний дискурс; № 3(11) (2015); 140-152
2312-5829 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/289/233
|
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
— |
|