АНАЛІЗ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ ПІДГОТОВКИ ЕКСПЕРТІВ З ОСВІТИ В НІМЕЦЬКОМОВНИХ КРАЇНАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ
Освітологічний дискурс
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
АНАЛІЗ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ ПІДГОТОВКИ ЕКСПЕРТІВ З ОСВІТИ В НІМЕЦЬКОМОВНИХ КРАЇНАХ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ
THE ANALYSIS OF EDUCATIONAL EXPERTS TRAINING COURSES ON EDUCATIONAL ISSUES IN GERMAN-SPEAKING COUNTRIES OF THE EUROPEAN UNION АНАЛИЗ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ ПРОГРАММ ПО ПОДГОТОВКЕ ЭКСПЕРТОВ ПО ВОПРОСАМ ОБРАЗОВАНИЯ В НЕМЕЦКОЯЗЫЧНЫХ СТРАНАХ ЕВРОПЕЙСКОГО СОЮЗА |
|
Creator |
Ponomarenko, Natalia G.
|
|
Subject |
експерт з освіти; експертиза; магістерська освітня програма; розвиток школи; розвиток освітнього процесу; методи дослідження; консультування
consulting; educational expert; educational process development; expert assessment; Master's degree course; methods of research; school development консультирование; магистерская образовательная программа; методы исследования; развитие школы; развитие образовательного процесса; экспертиза; эксперт по вопросам образования |
|
Description |
В статті проаналізовано освітні програми підготовки експертів з освіти в Німеччині, Австрії та Швейцарії, зокрема магістерські освітні програми «Розвиток школи та забезпечення якості» Вільного університету м. Берлін, «Розвиток освітнього процесу та школи» Педагогічної вищої школи м. Фрайбург, «Дослідження та розвиток школи» Тюбінгенського університету та «Розвиток школи» Педагогічних вищих шкіл м. Вайнгартен, Форарльберг, Санкт-Галлен, Шаффгаузен, Тургау. Визначено передумови навчання за вищезазначеними програмами, обсяг навчального часу та основні аспекти підготовки експертів з в галузі освіти.
The articles analyses educational experts training courses on educational issues in Germany, Austria and Switzerland, in particular Master's Programmes of " Developing School and Ensuring Quality" at the Free University of Berlin, "Educational process development and schools" at the Higher Pedagogical School of Freiburg, «Research and Development of School» at the University of Tuebingen and "School Development" at The Higher Pedagogical Schools of Weingarten, Vorarlberg, Sankt-Gallen, Schaffhausen, Thurgau. The learning conditions for the courses stated above, the amount of time allocated for each course and the main aspects of educational experts training are determined. В статье проанализированы образовательные програмы подготовки экспертов по вопросам образования в Германии, Австрии и Швейцарии, в частности магистерские образовательные программы «Развитие школы и обеспечение качества» Свободного университета г. Берлин, «Развитие образовательного процесса и школы» Педагогической высшей школы г. Фрайбург, «Исследование и развитие школы» Тюбингенского университета и «Развитие школы» Педагогических высших школ г. Вайнгартен, Форарльберг, Санкт-Галлен, Шаффхаузен, Тургау. Определены условия обучения по вышеуказанным программам, объем учебного времени и основные аспекты подготовки экспертов по вопросам образования. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2015-10-13
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/322
|
|
Source |
Освітологічний дискурс; № 4(12) (2015); 166-171
2312-5829 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/322/261
|
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
— |
|