РИТОРИЧНА КУЛЬТУРА ВИКЛАДАЧА ТЕХНІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ: СТРУКТУРНІ ОСОБЛИВОСТІ
Освітологічний дискурс
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
РИТОРИЧНА КУЛЬТУРА ВИКЛАДАЧА ТЕХНІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ: СТРУКТУРНІ ОСОБЛИВОСТІ
RHETORICAL CULTURE OF TEACHER TECHNICAL UNIVERSITY: STRUCTURAL FEATURES РИТОРИЧЕСКАЯ КУЛЬТУРА ПРЕПОДАВАТЕЛЯ ТЕХНИЧЕСКОГО УНИВЕРСИТЕТА: СТРУКТУРНЫЕ ОСОБЕННОСТИ |
|
Creator |
Zaljubivsjka, Oksana B.; Вінницький національний технічний університет
|
|
Subject |
риторична культура викладача технічного університету; компоненти риторичної культури викладача технічного університету; риторичний ідеал; риторичне мислення; текстотворення; педагогічний вплив
rhetorical culture of teacher technical university; components of rhetorical culture of teacher of technical university; rhetorical ideal; rhetorical thinking; writing of texts; pedagogical impact риторическая культура преподавателя технического университета; компоненты риторической культуры преподавателя технического университета; риторическое мышление; риторический идеал; педагогическое воздействие |
|
Description |
У статті представлено структурований зміст поняття риторичної культури викладача технічного університету на засадах культурологічного, нормативно-технологічного, педагогічного, гуманістичного, ціннісного підходів. Автор відходить від структурування риторичної культури у відповідності до етапів риторичної діяльності, та пропонує структуру риторичної культури за функціональними аспектами, таким чином кожен структурний компонент пронизує собою усі етапи фахової риторичної діяльності. У структурі риторичної культури викладача технічного університету виділено мотиваційно-ціннісний, інтелектуально-творчий, мовностилістичний, особистісно-виконавський компоненти; кожен з компонентів конкретизовано сутнісними показниками.
This article presents the development of structural meaning of rhetorical culture of teacher Technical University. The structure is due to use of cultural, regulatory, technological, educational, humanistic, value approach in determining the rhetorical culture of teachers Technical University. Author moving away from the structuring of rhetorical culture according to the stages of rhetorical activity, and provides structure of rhetorical culture for functional aspects, so each structural component permeates all stages of professional rhetorical activity. The structure of rhetorical culture of teacher Technical University was identified four components: motivational-value, intellectual-creative, verbal-stylistic, personality-performing; each of the components fleshed out by several essential characteristics. В статье представлена структура понятия риторической культуры преподавателя технического университета. Данная структура обусловлена применением культурологического, нормативно-технологического, педагогического, гуманистического, ценностного подходов в определении риторической культуры преподавателей технического университета. Автор предлагает структуру риторической культуры, в соответствии с функциональными аспектами риторики, таким образом, каждый структурный компонент пронизывает собой все этапы профессиональной риторической деятельности. В структуре риторической культуры преподавателя технического университета выделены 4 компонента: мотивационно-ценностный, интеллектуально-творческий, лингвостилистический, личностно-исполнительский; каждый из компонентов, в свою очередь, конкретизирован несколькими показателями. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2014-10-16
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/133
|
|
Source |
Освітологічний дискурс; № 3 (7) (2014); 68-81
2312-5829 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/133/135
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/downloadSuppFile/133/43 |
|
Rights |
##submission.copyrightStatement##
— |
|