Запис Детальніше

RHYTHMICS IN THE SYSTEM OF CONTINUOUS CHOREOGRAPHIC EDUCATION: HISTORICAL AND PEDAGOGICAL ASPECTS

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title RHYTHMICS IN THE SYSTEM OF CONTINUOUS CHOREOGRAPHIC EDUCATION: HISTORICAL AND PEDAGOGICAL ASPECTS
РИТМИКА В СИСТЕМЕ НЕПРЕРЫВНОГО ХОРЕОГРАФИЧЕСКОГО ОБРАЗОВАНИЯ: ИСТОРИКО-ПЕДАГОГИЧЕСКИЙ АСПЕКТ
РИТМІКА У СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ: ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ
 
Creator Blagova, Tatiana O.; Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
 
Subject rhythm; choreography; art movement; movable plastic; musical-rhythmic education; rhythmic gymnastics J.-Dalcroze school; dance pedagogy; dance education
ритмика; хореография; искусство движения; подвижная пластика; музыкально-ритмическое воспитание; ритмическая гимнастика Ж.-Далькроза; хореографическая педагогика; хореографическое образование
ритміка; хореографія; мистецтво руху; рухома пластика; музично-ритмічне виховання; ритмічна гімнастика Ж.-Далькроза; хореографічна педагогіка; хореографічна освіта
 
Description The article explores the genesis of the system of "rolling sculpture" of E. Jaques-Dalcroze school and its functioning in various educational institutions of the past and present; historical background of the formation and development of rhythm as part of the system of «art movement» and means of musical and choreographic education are analyzed; the place and role of rhythm as a musical-pedagogical disciplines in various forms of continuous choreographic education is stated; its essence, purpose, tasks and content is disclosed.
В статье исследован генезис системы «подвижной пластики» Е. Жака-Далькроза и ее функционирование в различных образовательных структурах прошлого и настоящего; проанализированы исторические предпосылки становления и развития ритмики как составляющей системы «искусства движения» и средства музыкального и хореографического воспитания; определены место и роль ритмики как музыкально-педагогической дисциплины в различных формах организации непрерывного хореографического образования, раскрыты ее сущность, цель, основные задачи и содержание.
У статті досліджено ґенезу системи «рухомої пластики» Е. Жака-Далькроза та її функціонування у різних освітніх структурах минулого й сьогодення; проаналізовано історичні передумови становлення й розвитку ритміки як складової системи «мистецтва руху» та засобу музичного і хореографічного виховання; визначено місце і роль ритміки як музично-педагогічної дисципліни у різних формах організації неперервної хореографічної освіти, розкрито її сутність, мету, основні завдання та зміст.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2014-11-20
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/153
 
Source Освітологічний дискурс; № 4 (8) (2014); 22-33
2312-5829
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/153/155
 
Rights ##submission.copyrightStatement##