Запис Детальніше

МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПІДХІД У МЕТОДИЦІ ВИКЛАДАННЯ СПОРТИВНИХ ДИСЦИПЛІН МАЙБУТНІМ ФАХІВЦЯМ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПІДХІД У МЕТОДИЦІ ВИКЛАДАННЯ СПОРТИВНИХ ДИСЦИПЛІН МАЙБУТНІМ ФАХІВЦЯМ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ
INTERDISCIPLINARY APPROACH IN METHODOLOGY OF SPORT DISCIPLINES TEACHING TO THE FUTURE P.E. SPECIALISTS
МЕЖДИСЦИПЛИНАРНЫЙ ПОДХОД В МЕТОДИКЕ ПРЕПОДАВАНИЯ СПОРТИВНЫХ ДИСЦИПЛИН БУДУЩИМ СПЕЦИАЛИСТАМ ФИЗИЧСКОГО ВОСПИТАНИЯ
 
Creator Dzhurynskyі, Petrо B.; ДЗ "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського"
 
Subject спортивні дисципліни; підготовка; міждисциплінарна інтеграція; методи; мотивація; коефіцієнт засвоєння навчального матеріалу
sports disciplines; future PE teachers; interdisciplinary integration; motivation; index of learning
спортивные дисциплины; подготовка; междисциплинарная интеграция; методы; мотивация; коэфициент усвоения учебного материала
 
Description Недостатність глибини міждисциплінарної інтеграції призводила, до  недостатнього засвоєння студентами низки тем. У дослідженні представлено результати з визначення методичних аспектів викладання спортивних дисциплін з урахуванням міждисциплінарних зв’язків. Підготовка майбутніх фахівців здійснювалася з урахуванням поглиблення міждисциплінарних зв’язків, активізацією самостійної діяльності студентів та використанням інтерактивних методів навчання. Виявлено, що коефіцієнт засвоєння навчального матеріалу та показники мотивації до використання міждисциплінарної інтеграції спортивних дисциплін у досліджуваних експериментальної групи  поліпшилися, що призвело до підвищення рівнів підготовки. У перспективі, дослідження проблеми усвідомленого позитивного ставлення до занять фізичним вихованням та здорового способу життя  майбутніх учителів фізичної культури.
The aim of the research was to determine the peculiarities of teaching methods of sports disciplіnes in future PE specialists’ training concerning the interdisciplinary integration. On ascertaining stage of the experiment, the ratio of the experimental group students with the knowledge of educational material on professional sports disciplines and practical training cycle in both the control and the experimental group was characterized as low. The results of the final cut-off figures have found out that the future PE teachers’ training in the interdisciplinary integration of sports disciplines has optimized the educational process. In the experimental group, the index of learning and indicators of motivation to use interdisciplinary integration of sports disciplines have significantly improved in contrast to the control group.
Недостаточная глубина междисциплинарной интеграции приводила к недостаточному усвоению студентами материала.  В исследовании представлены результаты  по определению методических аспектов спортивных дисциплин с учетом междисциплинарных связей. Подготовка будущих специалистов по физическому воспитанию в условиях междисциплинарной интеграции, активизацией самостоятельной деятельности студентов и использованием интерактивных методов обучения оптимизировала учебно-воспитательный процесс. Определено, что  коэфициент усвоения учебного материала и показатели мотивации к использованию междисциплинарной интеграции спортивных дисциплин в исследуемых экспериментальной группы, существенно улучшились, что привело к повышению уровней подготовки. В перспективе, исследования проблемы сознательного позитивного отношения к занятиям физическим воспитанием и здорового способа жизни у будущих учителей физической культуры.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2015-02-19
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/222
 
Source Освітологічний дискурс; № 1 (9) (2015); 84-94
2312-5829
 
Language ukr
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/222/180
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/downloadSuppFile/222/81
 
Rights ##submission.copyrightStatement##