Екологічні інновації – шлях розвитку ринку екологічно чистих товарів
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Екологічні інновації – шлях розвитку ринку екологічно чистих товарів
Экологические инновации - путь развития рынка экологически чистых товаров Ecological innovations are a way of market development ecologically clean commodities |
|
Creator |
Бєлякова, Оксана Володимирівна
Белякова, Оксана Владимировна Belyakova, Oksana Volodymyrivna |
|
Subject |
екологічний маркетинг
екологічні інновації екологізація екологічний ринок екологічний менеджмент екологічна ефективність экологический маркетинг экологические инновации экологизация экологический рынок экологический менеджмент экологическая эффективность ecological marketing ecological innovations ecologization ecological market ecological management ecological efficiency |
|
Description |
Розглянуто ключові фактори конкурентного успіху при розробленні стратегії екологічного маркетингу; досліджено значення впровадження екологічних інновацій у діяльність підприємств для забезпечення стійкого розвитку; подано перелік екологічних інновацій та труднощі, які виникають на етапі їх розроблення.
Рассмотрены ключевые факторы конкурентного успеха при разработке стратегии экологического маркетинга; исследовано значение внедрения экологических инноваций в деятельность предприятий для обеспечения устойчивого развития; предоставлен перечень экологических инноваций и трудности, которые возникают на этапе их разработки The key factors of competition success are considered at development of ecological marketing strategy; the value of introduction of ecological innovations is probed in activity of enterprises for providing of steady development; the list of ecological innovations and difficulties which arise up on the stage of their development is given. |
|
Publisher |
ТОВ «ВТД «Університетська книга»
|
|
Date |
2012-01-31T08:53:28Z
2012-01-31T08:53:28Z 2011-12 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бєлякова О.В. Екологічні інновації – шлях розвитку ринку екологічно чистих товарів / О.В. Бєлякова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №4. - Т.2. - С. 268-272.
2218-4511 http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23981 |
|
Language |
uk
|
|