Запис Детальніше

Екологічні інновації – шлях розвитку ринку екологічно чистих товарів

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Екологічні інновації – шлях розвитку ринку екологічно чистих товарів
Экологические инновации - путь развития рынка экологически чистых товаров
Ecological innovations are a way of market development ecologically clean commodities
 
Creator Бєлякова, Оксана Володимирівна
Белякова, Оксана Владимировна
Belyakova, Oksana Volodymyrivna
 
Subject екологічний маркетинг
екологічні інновації
екологізація
екологічний ринок
екологічний менеджмент
екологічна ефективність
экологический маркетинг
экологические инновации
экологизация
экологический рынок
экологический менеджмент
экологическая эффективность
ecological marketing
ecological innovations
ecologization
ecological market
ecological management
ecological efficiency
 
Description Розглянуто ключові фактори конкурентного успіху при розробленні стратегії екологічного маркетингу; досліджено значення впровадження екологічних інновацій у діяльність підприємств для забезпечення стійкого розвитку; подано перелік екологічних інновацій та труднощі, які виникають на етапі їх розроблення.
Рассмотрены ключевые факторы конкурентного успеха при разработке стратегии экологического маркетинга; исследовано значение внедрения экологических инноваций в деятельность предприятий для обеспечения устойчивого развития; предоставлен перечень экологических инноваций и трудности, которые возникают на этапе их разработки
The key factors of competition success are considered at development of ecological marketing strategy; the value of introduction of ecological innovations is probed in activity of enterprises for providing of steady development; the list of ecological innovations and difficulties which arise up on the stage of their development is given.
 
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
 
Date 2012-01-31T08:53:28Z
2012-01-31T08:53:28Z
2011-12
 
Type Article
 
Identifier Бєлякова О.В. Екологічні інновації – шлях розвитку ринку екологічно чистих товарів / О.В. Бєлякова // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №4. - Т.2. - С. 268-272.
2218-4511
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/23981
 
Language uk