Запис Детальніше

Формування конкурентних переваг підприємства у контексті управління відносинами із бізнес-партнерами

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування конкурентних переваг підприємства у контексті управління відносинами із бізнес-партнерами
 
Creator Криворучко, Я. Ю.
Прийма, Л. Р.
 
Subject відносини між бізнес-партнерами
стійка конкурентна перевага
промисловий ринок
relations between business-partners
sustainable competitive advantage
business market
 
Description На основі аналізу сучасних тенденцій розвитку ринкового середовища функціонування підприємств обґрунтовано необхідність проведення досліджень у сфері розвитку стійких конкурентних переваг. Підкреслено необхідність включення управління відносинами із бізнеспартнерами до нематеріальних активів підприємства, які є важливим елементом розвитку стійких конкурентних переваг підприємства, та окреслено перспективи подальших досліджень.On the basis of current trends in enterprise operation environment the necessity of conducting research in the field of sustainable competitive advantage is grounded. Emphasized is the need to include management of relations with business partners into intangible assets of a company, which is an important element of sustainable competitive advantage development and the prospects for further research are outlined
 
Date 2012-02-01T12:34:59Z
2012-02-01T12:34:59Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Криворучко Я. Ю. Формування конкурентних переваг підприємства у контексті управління відносинами із бізнес-партнерами / Я. Ю. Криворучко, Л. Р. Прийма // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 347–352. – Бібліографія: 19 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11412
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки