Запис Детальніше

Аналіз основних проблем українських брендів

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз основних проблем українських брендів
 
Creator Гайдабрус, Наталія Віталіївна
Гайдабрус, Наталья Витальевна
Haidabrus, Nataliia Vitaliivna
 
Subject бренд
brand name
 
Description Науковий керівник: Махнуша С.М.
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2011-06-10T08:09:36Z
2011-06-10T08:09:36Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Гайдабрус, Н.В. Аналіз основних проблем українських брендів [Текст] / Н.В. Гайдабрус, С.М. Махнуша // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, присвяченої дню науки в Україні, Суми, 18-22 квітня 2011 року / Відп. за вип. А.Ю. Жулавський. — Суми : СумДУ, 2011. — Ч.4. — С. 160-161.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12338
 
Language uk