Аналіз основних проблем українських брендів
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Аналіз основних проблем українських брендів
|
|
Creator |
Гайдабрус, Наталія Віталіївна
Гайдабрус, Наталья Витальевна Haidabrus, Nataliia Vitaliivna |
|
Subject |
бренд
brand name |
|
Description |
Науковий керівник: Махнуша С.М.
|
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2011-06-10T08:09:36Z
2011-06-10T08:09:36Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гайдабрус, Н.В. Аналіз основних проблем українських брендів [Текст] / Н.В. Гайдабрус, С.М. Махнуша // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, присвяченої дню науки в Україні, Суми, 18-22 квітня 2011 року / Відп. за вип. А.Ю. Жулавський. — Суми : СумДУ, 2011. — Ч.4. — С. 160-161.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12338 |
|
Language |
uk
|
|