Аспекти книжкового мерчандайзингу
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Аспекти книжкового мерчандайзингу
|
|
Creator |
Хворост, Оксана Олексіївна
Хворост, Оксана Алексеевна Khvorost, Oksana Oleksiivna Гайдабрус, Наталья Витальевна Гайдабрус, Наталія Віталіївна Haidabrus, Nataliia Vitaliivna |
|
Subject |
мерчандайзинг
merchandising |
|
Description |
У даній роботі розглянуті основні принципи марчендайзингу книг, які сьогодні є актуальними внаслікок збільшення кількості книжковіх магазинів із самообслуговуванням, постійної проблеми оптимізації торговельного порстору і підвищення ефективності продажів. Дані висновки в певній мірі базуються на аналізі мерчандайзингу книжкового магазину "Буква". Метою роботи є узагальнення методів книжкового мерчандайзингу.
|
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2011-10-14T11:31:55Z
2011-10-14T11:31:55Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гайдабрус, Н.В.
Аспекти книжкового мерчандайзингу [Текст] / Н.В. Гайдабрус, О.О. Хворост // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої Дню науки в Україні та 60-річчю Сумського державного університету, 21-25 квітня 2008 р. — Суми : СумДУ, 2008. — Т.3. — С. 69-70.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18795 |
|
Language |
uk
|
|