Запис Детальніше

Аспекти книжкового мерчандайзингу

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аспекти книжкового мерчандайзингу
 
Creator Хворост, Оксана Олексіївна
Хворост, Оксана Алексеевна
Khvorost, Oksana Oleksiivna
Гайдабрус, Наталья Витальевна
Гайдабрус, Наталія Віталіївна
Haidabrus, Nataliia Vitaliivna
 
Subject мерчандайзинг
merchandising
 
Description У даній роботі розглянуті основні принципи марчендайзингу книг, які сьогодні є актуальними внаслікок збільшення кількості книжковіх магазинів із самообслуговуванням, постійної проблеми оптимізації торговельного порстору і підвищення ефективності продажів. Дані висновки в певній мірі базуються на аналізі мерчандайзингу книжкового магазину "Буква". Метою роботи є узагальнення методів книжкового мерчандайзингу.
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2011-10-14T11:31:55Z
2011-10-14T11:31:55Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Гайдабрус, Н.В. Аспекти книжкового мерчандайзингу [Текст] / Н.В. Гайдабрус, О.О. Хворост // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої Дню науки в Україні та 60-річчю Сумського державного університету, 21-25 квітня 2008 р. — Суми : СумДУ, 2008. — Т.3. — С. 69-70.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18795
 
Language uk