Запис Детальніше

К вопросу о ценообразовании в экологическом маркетинге

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title К вопросу о ценообразовании в экологическом маркетинге
 
Creator Садченко, Елена Васильевна
Ничитайлова, Нелли Сергеевна
 
Subject маркетинг
екологічний маркетинг
екологічні товари
конкурентоспроможність
екологічні потреби
екологічний нестаток
ціноутворення
 
Description Стаття присвячена аналізу сучасних підходів до ціноутворення в природокористуванні. Проаналізовані фактори, які мають значення в процесі ціноутворення екомаркетингової діяльності, зокрема, в оцінці переваг екологічних товарів, запланованих до виробництва. Розглянута система відносин між товарами з урахуванням екологічних особливостей.
 
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
 
Date 2012-02-07T12:31:00Z
2012-02-07T12:31:00Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Садченко, Е.В. К вопросу о ценообразовании в экологическом маркетинге [Текст] / Е.В. Садченко, Н.С. Ничитайлова // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2010. — № 2. — С. 197-205.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24071
 
Language ru