Туристичний портал як інструмент маркетингу території (на прикладі Рівненщини)
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Туристичний портал як інструмент маркетингу території (на прикладі Рівненщини)
|
|
Creator |
Дубровик, Т. О.
|
|
Subject |
Реклама. Система інформації. Паблік рілейшнз
Навчальні матеріали та презентації |
|
Description |
У статті частково проаналізовано основний інструментарій маркетингу території, звернено увагу на особливостях реалізації інформаційної підтримки маркетингу території Рівненської області. Охарактеризовано функції туристичних порталів для здійснення реалізації туристичних проектів і розвитку Рівненщини загалом. (This article particularly analyzes the basic tools of marketing territory, drawn attention to the peculiarities of informational support marketing territory of Rivne region. Characterizes the function oftourist portals for the implementation of tourist projects and for development of Rivne region.)
|
|
Publisher |
НаУОА
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://eprints.oa.edu.ua/1155/1/35.pdf
Дубровик, Т. О. (2012) Туристичний портал як інструмент маркетингу території (на прикладі Рівненщини). Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: матеріали Другої всеукраїнської конференції студентів та молодих учених (26 січня 2012 р. м. Острог). с. 317-324. |
|
Relation |
http://eprints.oa.edu.ua/1155/
|
|