Еволюція наукових поглядів щодо поняття «споживча цінність товару»
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Еволюція наукових поглядів щодо поняття «споживча цінність товару»
Эволюция научных взглядов относительно понятия «потребительская ценность товара» The evolution of scientific views about concept «customer value of good» |
|
Creator |
Шульгіна, Людмила Михайлівна
Шульгина, Людмила Михайловна Shulgina, Liudmyla Myhailivna Мельничук, Віра Миколаївна Мельничук, Вера Николаевна Melnychuk, Vira Mykolaivna |
|
Subject |
споживча цінність товару
вартість корисність додана цінність потребительская ценность товара стоимость полезность добавочная ценность customer value of good cost utility add value |
|
Description |
Запропонована стаття містить аналіз зміни тлумачень сутності споживчої цінності товару в процесі її вивчення. Досліджені та систематизовані наукові теорії, присвячені розгляду цього поняття.
Представленная статья содержит анализ изменений толкований сущности потребительской ценности товара в процессе ее изучения. В статье исследовано и систематизировано научные теории, посвященные рассмотрению исследуемого понятия. The article contain the analysis of customer value meaning changes during its research process. In the article the theories devoted to this notion consideration researched and systematized. |
|
Publisher |
ТОВ «ВТД «Університетська книга»
|
|
Date |
2012-02-08T08:05:43Z
2012-02-08T08:05:43Z 2011-06 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шульгіна Л.М. Еволюція наукових поглядів щодо поняття «споживча цінність товару» / Л.М. Шульгіна, В.М. Мельничук // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №2. – С. 74-80.
2218-4511 http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24080 |
|
Language |
uk
|
|