Запис Детальніше

Еволюція наукових поглядів щодо поняття «споживча цінність товару»

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Еволюція наукових поглядів щодо поняття «споживча цінність товару»
Эволюция научных взглядов относительно понятия «потребительская ценность товара»
The evolution of scientific views about concept «customer value of good»
 
Creator Шульгіна, Людмила Михайлівна
Шульгина, Людмила Михайловна
Shulgina, Liudmyla Myhailivna
Мельничук, Віра Миколаївна
Мельничук, Вера Николаевна
Melnychuk, Vira Mykolaivna
 
Subject споживча цінність товару
вартість
корисність
додана цінність
потребительская ценность товара
стоимость
полезность
добавочная ценность
customer value of good
cost
utility
add value
 
Description Запропонована стаття містить аналіз зміни тлумачень сутності споживчої цінності товару в процесі її вивчення. Досліджені та систематизовані наукові теорії, присвячені розгляду цього поняття.
Представленная статья содержит анализ изменений толкований сущности
потребительской ценности товара в процессе ее изучения. В статье исследовано и систематизировано научные теории, посвященные рассмотрению исследуемого понятия.
The article contain the analysis of customer value meaning changes during its research process. In the article the theories devoted to this notion consideration researched and systematized.
 
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
 
Date 2012-02-08T08:05:43Z
2012-02-08T08:05:43Z
2011-06
 
Type Article
 
Identifier Шульгіна Л.М. Еволюція наукових поглядів щодо поняття «споживча цінність товару» / Л.М. Шульгіна, В.М. Мельничук // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №2. – С. 74-80.
2218-4511
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24080
 
Language uk