Запис Детальніше

Механізм формування стратегії інноваційного розвитку лісогосподарських підприємств

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Механізм формування стратегії інноваційного розвитку лісогосподарських підприємств
Механизм формирования стратегии инновационного развития лесохозяйственных предприятий
Mechanism of forming of strategy of innovative development of forestry enterprises
 
Creator Бойко, Ольга Вікторівна
Бойко, Ольга Викторовна
Boyko, Olga Viktorivna
Іваницька, Марія Ярославівна
Иваницкая, Мария Ярославовна
Ivanytska, Mariia Yaroslavivna
 
Subject інноваційна діяльність
інноваційний розвиток
стратегія інноваційного розвитку
механізм управління
лісогосподарське підприємство
инновационная деятельность
инновационное развитие
стратегия инновационного развития
механизм управления
лесохозяйственное предприятие
innovative activity
innovative development
strategy of innovative development
management mechanism
forestry enterprise
 
Description У статті розглянуто механізм формування сучасної стратегії інноваційного розвитку лісогосподарських підприємств. Визначено особливості формування стратегії інноваційного розвитку лісогосподарських підприємств та запропоновано концепцію управління їх інноваційною діяльністю.
В статье рассмотрен механизм формирования современной стратегии инновационного развития лесохозяйственных предприятий. Определены особенности формирования стратегии инновационного развития лесохозяйственных предприятий и предложена концепция управления
их инновационной деятельностью.
The article reviews the mechanism of formation of the current strategy of innovative development of forest enterprises. The features of the strategy of innovative development of forestry enterprises and the conception of their innovative activities.
 
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
 
Date 2012-02-08T08:41:08Z
2012-02-08T08:41:08Z
2011-06
 
Type Article
 
Identifier Бойко О.В. Механізм формування стратегії інноваційного розвитку лісогосподарських підприємств / О.В. Бойко, М.Я. Іваницька // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №2. – С. 119-123
2218-4511
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24084
 
Language uk