Запис Детальніше

Промоушн медіа-продукту в умовах сучасного інформаційного простору

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Промоушн медіа-продукту в умовах сучасного інформаційного простору
 
Creator Смолярчук , Є. (Ye. Smoliarchuk)
 
Subject Навчальні матеріали та презентації
Суспільні науки
 
Description У статті предметом комплексного аналізу стали сутність, структура и особливості промоушн медійної продукції, її роль у трансформаціях інформаційного суспільства та з 'ясовується роль держави в даному типі інфоромаційно-ко-мунікаційних обмінів. (The article becomes the subject of a comprehensive analysis of the nature and structure features of promotion of media products, its role in transforming the information society and it turns out the state's role in this type of information and communication exchanges.)
 
Publisher НаУОА
 
Date 2012
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Identifier http://eprints.oa.edu.ua/1163/1/19.pdf
Смолярчук , Є. (Ye. Smoliarchuk) (2012) Промоушн медіа-продукту в умовах сучасного інформаційного простору. Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: матеріали Другої всеукраїнської конференції студентів та молодих учених (26 січня 2012 р. м. Острог). с. 191-202.
 
Relation http://eprints.oa.edu.ua/1163/