Промоушн медіа-продукту в умовах сучасного інформаційного простору
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Промоушн медіа-продукту в умовах сучасного інформаційного простору
|
|
Creator |
Смолярчук , Є. (Ye. Smoliarchuk)
|
|
Subject |
Навчальні матеріали та презентації
Суспільні науки |
|
Description |
У статті предметом комплексного аналізу стали сутність, структура и особливості промоушн медійної продукції, її роль у трансформаціях інформаційного суспільства та з 'ясовується роль держави в даному типі інфоромаційно-ко-мунікаційних обмінів. (The article becomes the subject of a comprehensive analysis of the nature and structure features of promotion of media products, its role in transforming the information society and it turns out the state's role in this type of information and communication exchanges.)
|
|
Publisher |
НаУОА
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://eprints.oa.edu.ua/1163/1/19.pdf
Смолярчук , Є. (Ye. Smoliarchuk) (2012) Промоушн медіа-продукту в умовах сучасного інформаційного простору. Нова інформаційна ситуація та тенденції альтернативного розвитку ЗМК в Україні: матеріали Другої всеукраїнської конференції студентів та молодих учених (26 січня 2012 р. м. Острог). с. 191-202. |
|
Relation |
http://eprints.oa.edu.ua/1163/
|
|