Запис Детальніше

Формування громадянськості студентів вищих аграрних навчальних закладів.

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування громадянськості студентів вищих аграрних навчальних закладів.
Формирование гражданственности студентов высших аграрных учебных заведений.
Students’ Civics Education in Higher Agrarian Educational Institutions.
 
Creator Сопівник, Ірина Віталіївна
 
Subject громадянськість
громадянське виховання
модель громадянськості студентів
технологія формування громадянськості студентів
 
Description Дисертація присвячена дослідженню проблеми громадянського виховання студентів-аграрників. У роботі систематизовано та удосконалено уявлення щодо змісту, сутності поняття “громадянськість”; проаналізовано стан реалізації громадянського виховання у вищих аграрних навчальних закладах, виявлено проблеми та труднощі у формуванні громадянськості студентів-аграрників; розроблено модель громадянськості студентів ВАНЗ; уточнено критерії, рівні, показники громадянськості, удосконалено методику діагностики громадянськості студентів ВАНЗ; обґрунтовано шляхи вдосконалення громадянського виховання студентів-аграрників. У досліджені практично вперше запропоновано технологію формування громадянськості студентів ВАНЗ, ефективність якої підтверджена результатами експериментальної роботи.
Диссертация посвящена исследованию проблемы гражданского воспитания студенческой молодежи. В диссертационной работе систематизировано представления о сути, содержании и структуре понятия „гражданственность”, проведен анализ реализации гражданского воспитания у высших аграрных учебных заведениях, установлены трудности и проблемы у формировании гражданственности студенческой молодежи, обоснованы особенности студенчества как субъектов гражданского воспитания.
На основе анализа научной литературы разработано структурную модель гражданственности студентов высших аграрных учебных заведений, которая состоит из ключевого качества – гражданского самосознания и трех блоков качеств: качества, которые характеризируют личность студента как гражданина-патриота, гражданина-професионала (агрария), гражданина-демократа.
The dissertation researches one of the most important and essential problems dealing with students’ civics education in the process of their professional training in Higher Educational Institutions. The dissertation analyses the problems of civics education of young generation in Ukraine in its historical development. During the scientific research the following activities were taken: improved and systematized notions concerning the content and the core of the terminology “Civics”; determined the conception backgrounds of students’ civics education in the process of their professional training in Higher Agrarian Educational Institutions; development of specific criteria, standards and indexes of the civics; substantiated the optimal psychological and pedagogical conditions of students’ civics development; and introducing the structural model of students’ civics education. In the process of the above mentioned investigation methods of statistic analysis, comparisons, summarizing and expert’s evaluation were applied. Besides, the methodics of diagnosis and technology concerning students’ civics education were introduced.
Захист відбувся __ 2006 р. о 12.00 годині на засіданні спеціалізованої вченої ради Д 58.053.01 у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка за адресою:
46027, м. Тернопіль, вул. М.Кривоноса, 2.

З дисертацією можна ознайомитися в бібліотеці Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка(46027, м. Тернопіль, вул. М.Кривоноса, 2).
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2012-02-08T10:07:00Z
2012-02-08T10:07:00Z
2006-05-26
 
Type Thesis
 
Identifier Сопівник, І. В. Формування громадянськості студентів вищих аграрних навчальних закладів : Автореф. дис.. ... канд. пед. наук: 13.00.07 / І. В. Сопівник ; Тернопільський нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. – Тернопіль, 2006. – 20 c.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1515
 
Language uk