Запис Детальніше

Проблеми та особливості формування і розвитку бренду України

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Проблеми та особливості формування і розвитку бренду України
 
Creator Марущак, О. Я.
Косар, Н. С.
Білик, І. І.
 
Subject бренд
ребрендинг
позиціонування
імідж
brand
rebranding
positioning
image
 
Description Проаналізовано імідж України у сфері міжнародних відносин з врахуванням зовнішніх та внутрішніх факторів впливу. Розглянуто особливості формування бренду України як країни пострадянського простору із значними економічними проблемами. Наведено приклади брендів та процесів ребрендингу європейських держав. На основі проведеного аналізу сформульовано основні заходи щодо швидкої побудови позитивного бренду України.In article analyzed image of Ukraine in international relations according to external and internal factors influence. The article discusses the features of the brand of Ukraine as a country with significant post-Soviet economic problems. Examples of brands and the rebranding processes of different European nations are used for Ukraine as experience in research. For rapid construction of a positive brand of Ukraine were formed basic solutions of current problems.
 
Date 2012-02-09T10:58:51Z
2012-02-09T10:58:51Z
2010
 
Identifier Марущак О. Я. Проблеми та особливості формування і розвитку бренду України / О. Я. Марущак, Н. С. Косар, І. І. Білик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 335–341. – Бібліографія: 11 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11455
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки