Запис Детальніше

Реклама в соціальних мережах – сутність і дилеми

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Реклама в соціальних мережах – сутність і дилеми
 
Creator Мороз, М.
 
Subject сайти соціальних мереж
інструменти просування
рекламне звернення
“Brand Entertainment”
Word-of-mouth маркетинг
social networking sites
tools
promotion
advertising appeals
“Brand Entertainment”
Word-of-Mouth Marketing
 
Description Досліджено напрями застосування сайтів соціальних мереж в просуванні продукту і досліджено процеси, які відбуваються під час підготовки і реалізації головної проблеми компанії – формування сприйняття клієнтом торгової марки, залучення нових клієнтів і здійснення повторних закупівель. In the article the directions to use social networking sites to promote products and investigated the processes that take place during the preparation and implementation of the core problem - the perception of the client brand, attract new customers and repeatpurchases of
 
Date 2012-02-09T10:44:52Z
2012-02-09T10:44:52Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Мороз М. Реклама в соціальних мережах – сутність і дилеми / М. Мороз // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 392–398. – Бібліографія: 21 назвa.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11448
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки