Планування маркетингу відносин на сільськогосподарських підприємствах
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Планування маркетингу відносин на сільськогосподарських підприємствах
|
|
Creator |
Морохова, В. О.
Шумська, В. Б. |
|
Subject |
маркетинг відносин
бізнес-партнери маркетингове планування процес планування маркетингу відносин цінність відносин агропромисловий комплекс |
|
Description |
Досліджено стан розвитку маркетингу на сільськогосподарських підприємствах та сформульовано закономірності поширення концепції маркетингу відносин у агробізнесі. Визначено характерні особливості планування у традиційному маркетингу та на основі маркетингу відносин. Наведено послідовність етапів з планування та реалізації маркетингу відносин на сільськогосподарських підприємствах та визначено його специфіку у цій галузі. The state of the relationships marketing development in the agricultural firms is explored and the rules of the relationships marketing conception’s spreading in agrobusiness are formulated. The particular features of the planning in traditional marketing and in relationship marketing are determined. The process of relationships marketing planning and realization in the agricultural firms is resulted and it’s specificity in this branch is defined. |
|
Date |
2012-02-09T10:45:53Z
2012-02-09T10:45:53Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Морохова В. О. Планування маркетингу відносин на сільськогосподарських підприємствах / В. О. Морохова, В. Б. Шумська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 399–403. – Бібліографія: 5 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11449 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|