Запис Детальніше

Планування маркетингу відносин на сільськогосподарських підприємствах

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Планування маркетингу відносин на сільськогосподарських підприємствах
 
Creator Морохова, В. О.
Шумська, В. Б.
 
Subject маркетинг відносин
бізнес-партнери
маркетингове планування
процес планування маркетингу відносин
цінність відносин
агропромисловий комплекс
 
Description Досліджено стан розвитку маркетингу на сільськогосподарських підприємствах та сформульовано закономірності поширення концепції маркетингу відносин у агробізнесі. Визначено характерні особливості планування у традиційному маркетингу та на основі маркетингу відносин. Наведено послідовність етапів з планування та реалізації маркетингу відносин на сільськогосподарських підприємствах та визначено його специфіку у цій галузі. The state of the relationships marketing development in the agricultural firms is explored and the rules of the relationships marketing conception’s spreading in agrobusiness are formulated. The particular features of the planning in traditional marketing and in relationship marketing are
determined. The process of relationships marketing planning and realization in the agricultural firms is resulted and it’s specificity in this branch is defined.
 
Date 2012-02-09T10:45:53Z
2012-02-09T10:45:53Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Морохова В. О. Планування маркетингу відносин на сільськогосподарських підприємствах / В. О. Морохова, В. Б. Шумська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 399–403. – Бібліографія: 5 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11449
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки