Запис Детальніше

Можливість пристосування територіального продукту до очікувань цільових ринків методом стратегічної рефлексії

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Можливість пристосування територіального продукту до очікувань цільових ринків методом стратегічної рефлексії
 
Creator Равскі, М.
 
Subject територіальний маркетинг
метод стратегічної рефлексії
цільові ринки
інтерпретація інформації
задоволення потреб
продукт
territorial marketing
method of strategic reflection
interpretation of information
satisfaction of necessities
product
megaproduct
 
Description Метою опрацьовування є виявлення можливості використання методу стратегічної рефлексії в комплексній оцінці відносин, які мають місце в територіальному маркетингу. Відносини розглядаються як взаємовідносини між цільовими ринками, які використовують „дану” територію, а також ринками, які пропонують продукти на „даній” території. Показано принципи інтерпретації результатів, які отримують, і можливість її використання. Звернено увагу на факт, що інтерпретацію інформації, яку отримують, можна здійснювати з використанням методу рефлексії на різних стратегічних рівнях. The aim of the study is to identify the possibility of using a strategic reflection method for complex relationships occurring in the territorial marketing. Relations were examined as the interaction between the target markets, benefiting from the territory, and the products offered by the territory. There are shown the principles of interpretation of results gained and the possibility of their use. It was noted that the interpretation of information obtained using the method of strategic reflection may take place at different levels.
 
Date 2012-02-09T11:20:57Z
2012-02-09T11:20:57Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Равскі М. Можливість пристосування територіального продукту до очікувань цільових ринків методом стратегічної рефлексії / М. Равскі // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 430–434. – Бібліографія: 12 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11461
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки