Роль формування лояльності споживачів при реалізації концепції маркетингу відносин
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Роль формування лояльності споживачів при реалізації концепції маркетингу відносин
|
|
Creator |
Князик, Ю. М.
|
|
Date |
2012-11-06T14:21:27Z
2012-11-06T14:21:27Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Князик Ю. М. Роль формування лояльності споживачів при реалізації концепції маркетингу відносин / Ю. М. Князик // Проблеми та перспективи розвитку економіки і підприємництва та комп’ютерних технологій в Україні : збірник тез за матеріалами VІІI Науково-технічної конференції науково-педагогічних працівників, 26-31 березня 2012 р. / Національний університет “Львівська політехніка”, Інститут підприємництва та перспективних технологій. - Львів, - 2012. - С. 22-23. - Паралельний титульний аркуш англійською.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/15711 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Національний університет "Львівська політехніка"
|
|