Запис Детальніше

Роль формування лояльності споживачів при реалізації концепції маркетингу відносин

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль формування лояльності споживачів при реалізації концепції маркетингу відносин
 
Creator Князик, Ю. М.
 
Date 2012-11-06T14:21:27Z
2012-11-06T14:21:27Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Князик Ю. М. Роль формування лояльності споживачів при реалізації концепції маркетингу відносин / Ю. М. Князик // Проблеми та перспективи розвитку економіки і підприємництва та комп’ютерних технологій в Україні : збірник тез за матеріалами VІІI Науково-технічної конференції науково-педагогічних працівників, 26-31 березня 2012 р. / Національний університет “Львівська політехніка”, Інститут підприємництва та перспективних технологій. - Львів, - 2012. - С. 22-23. - Паралельний титульний аркуш англійською.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/15711
 
Language ua
 
Publisher Національний університет "Львівська політехніка"