Запис Детальніше

Теоретико-методологічні основи базової педагогічної освіти майбутніх учителів.

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретико-методологічні основи базової педагогічної освіти майбутніх учителів.
Теоретико-методологические основания базового педагогического образования будущих учителей.
Theoretical and methodological grounds of base pedagogical education of future teachers.
 
Creator Шахов, Володимир Іванович
 
Subject базова педагогічна освіта
концепція
модель базової педагогічної освіти
базова педагогічна підготовка
базова педагогічна компетентність
 
Description Розкрито сутність та особливості базової педагогічної освіти в структурі неперервної педагогічної освіти вчителів.
Визначено теоретико-методологічні засади базової педагогічної освіти майбутніх учителів.
Обґрунтовано концепцію базової педагогічної підготовки майбутніх учителів.
Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність розробленої системної моделі особистісної орієнтованої базової педагогічної підготовки майбутніх учителів у вищих педагогічних навчальних закладах.
Встановлено сукупність організаційно-педагогічних умов, які сприяють підвищенню якості базової педагогічної освіти майбутніх учителів. Відкореговано зміст базової педагогічної освіти й експериментально доведено ефективність впливу введених змін на підвищення базової педагогічної компетентності майбутніх учителів.
Розроблено, апробовано й опубліковано: навчально-методичний комплекс: навчальні програми з педагогічних дисциплін і навчальний посібник «Педагогіка», рекомендовані МОН України.
Работа посвящена исследованию проблемы базового педагогического образования будущих учителей как одного из важнейших этапов непрерывного образования.
Определены теоретико-методологические основания базового педагогического образования будущих учителей (идеи системного, синергетического, акмеологического, аксиологического, праксиологического, личностного, компетентностного подходов); общие и специфические основополагающие принципы базовой педагогической подготовки: целостность компонентов, научность, гуманистическая направленность, контекстность содержания, индивидуализация, технологичность.
Concerned theoretical and methodological principles of base pedagogical education of future teachers.
The conceptual model of base pedagogical preparation of future teachers is developed.
The aggregate of organizationally-pedagogical terms which are instrumental in upgrading base pedagogical education of future teachers is established. The maintenance of base pedagogical education and efficiency of influencing of the entered changes is experimentally proved on the increase of readiness of future teachers to general pedagogical activity is corrected.
It is developed, approved and it is published, recommended Department of education and science of Ukraine, on-line tutorials from pedagogical disciplines and training manual «Pedagogic».
Захист відбувся “28”березня 2008 р. о 12 год. На засіданні спеціалізованої вченої ради Д 58.053.01 у Тернопільському національному педагогічному університеті імені Володимира Гнатюка за адресою: 46027, м. Тернопіль, вул. М Кривоноса, 2, зал засідань.



З дисертацією можна ознайомитись у бібліотеці Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка за адресою: 46027, м. Тернопіль, вул. М Кривоноса, 2.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Contributor ТНПУ ім. В. Гнатюка
 
Date 2012-02-09T12:56:42Z
2012-02-09T12:56:42Z
2008
 
Type Thesis
 
Identifier Шахов, В. І. Теоретико-методологічні основи базової педагогічної освіти майбутніх учителів : автореф. дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.04 - теорія і методика проф. освіти / В. І. Шахов ; ТНПУ ім. В.Гнатюка. – Тернопіль, 2008. – 44 с.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1537
 
Language uk