Формування іміджевої політики корпоративних підприємств інформаційно-комунікаційної сфери
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування іміджевої політики корпоративних підприємств інформаційно-комунікаційної сфери
Image policy formation for corporate companies of information and communication areas |
|
Creator |
Ковшова, І. О.
|
|
Subject |
корпоративне підприємство
іміджева політика інформаційно-комунікаційна сфера corporate company image policy information and communication areas |
|
Description |
Розглянуто систему формування іміджевої політики корпоративних підприємств інформаційно-комунікаційної сфери. Визначено основні етапи реалізації іміджевої кампанії. Досліджено специфічні особливості, притаманні інформаційно-комунікаційним послугам. This article represents the image policy forming system for corporate enterprises of information and communication sphere. Main stages of image campaign have been realization. Specific peculiarities of information and communication services have been investigated. The image policy is formed and operates in a cycle system. The author of the article analyzes the process of corporate enterprises image from planning to final calculation of economic effect. There are five basic elements, such as: information and communication service, customer, administrator, propagator and addressee. All elements of the algorithm are mobile and depends on many factors.
|
|
Date |
2012-11-28T12:34:33Z
2012-11-28T12:34:33Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ковшова І. О. Формування іміджевої політики корпоративних підприємств інформаційно-комунікаційної сфери / І. О. Ковшова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 735 : Логістика. – С. 85–90. – Бібліографія: 10 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16026 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|