Запис Детальніше

Стратегічна роль маркетингу у політиці ресурсозбереження та забезпечення ефекту масштабу машинобудівних підприємств

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегічна роль маркетингу у політиці ресурсозбереження та забезпечення ефекту масштабу машинобудівних підприємств
Strategic marketing role in politics resource saving and to ensure economies of scale machine-building enterprises
 
Creator Мних, О. Б.
Іванова, Д. О.
 
Subject ресурсозбереження
машинобудівні підприємства
ефект масштабу
інновації
маркетинг
resource
machine-building enterprises
economies of scale
innovation
the marketing
 
Description Проаналізовано особливості функціонування машинобудівної промисловості України, структуру витрат машинобудівних підприємств, розглянуто перспективи зменшення витрат за рахунок впровадження ресурсоощадних заходів та маркетингових інструментів. Визначено чинники ринкового середовища, які змінюють структуру операційних витрат, і доведено актуальність впровадження інноваційних технологій. The features of operation of machine-building industry of Ukraine, the cost structure of machine-building enterprises, Perspectives reduce costs by introducing energy-saving measures and marketing tools. The factors of market environment that alter the structure of operating costs and prove the relevance of innovative technologies.
 
Date 2012-11-28T12:25:52Z
2012-11-28T12:25:52Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Мних О. Б. Стратегічна роль маркетингу у політиці ресурсозбереження та забезпечення ефекту масштабу машинобудівних підприємств / О. Б. Мних, Д. О. Іванова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 735 : Логістика. – С. 137-145. – Бібліографія: 13 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16024
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки