Стратегічна роль маркетингу у політиці ресурсозбереження та забезпечення ефекту масштабу машинобудівних підприємств
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Стратегічна роль маркетингу у політиці ресурсозбереження та забезпечення ефекту масштабу машинобудівних підприємств
Strategic marketing role in politics resource saving and to ensure economies of scale machine-building enterprises |
|
Creator |
Мних, О. Б.
Іванова, Д. О. |
|
Subject |
ресурсозбереження
машинобудівні підприємства ефект масштабу інновації маркетинг resource machine-building enterprises economies of scale innovation the marketing |
|
Description |
Проаналізовано особливості функціонування машинобудівної промисловості України, структуру витрат машинобудівних підприємств, розглянуто перспективи зменшення витрат за рахунок впровадження ресурсоощадних заходів та маркетингових інструментів. Визначено чинники ринкового середовища, які змінюють структуру операційних витрат, і доведено актуальність впровадження інноваційних технологій. The features of operation of machine-building industry of Ukraine, the cost structure of machine-building enterprises, Perspectives reduce costs by introducing energy-saving measures and marketing tools. The factors of market environment that alter the structure of operating costs and prove the relevance of innovative technologies.
|
|
Date |
2012-11-28T12:25:52Z
2012-11-28T12:25:52Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Мних О. Б. Стратегічна роль маркетингу у політиці ресурсозбереження та забезпечення ефекту масштабу машинобудівних підприємств / О. Б. Мних, Д. О. Іванова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 735 : Логістика. – С. 137-145. – Бібліографія: 13 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16024 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|