Запис Детальніше

Тенденції розвитку українського автомобільного ринку і маркетингова комунікаційна політика його учасників

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Тенденції розвитку українського автомобільного ринку і маркетингова комунікаційна політика його учасників
Trends in the ukrainian automobile market evolution and marketing communication policy of its players
 
Creator Мороз, Л. А.
 
Subject автомобільний ринок
класифікація легкових автомобілів
комплекс маркетингових комунікацій
automobile market
car classification
marketing communication mix
 
Description Досліджено динаміку і тенденції розвитку українського автомобільного ринку, проаналізовано конкурентні позиції автомобільних брендів, існуючі класифікації марок за різними ознаками. Запропоновано диференційований підхід до позиціонування автомобільних брендів під час формування комплексів маркетингових комунікацій, спрямованих на різні цільові аудиторії. This article examines the Ukrainian automobile market behaviour and trends, and provides a competitive position analysis for automobile brands and evaluation of current car makes by a variety of features. A differentiated approach is suggested for the positioning of car brands in forming marketing communication mixes aimed at different target groups.
 
Date 2012-11-28T12:47:37Z
2012-11-28T12:47:37Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Мороз Л. А. Тенденції розвитку українського автомобільного ринку і маркетингова комунікаційна політика його учасників / Л. А. Мороз // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 735 : Логістика. – С. 154–159. – Бібліографія: 7 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16029
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки