Запис Детальніше

Маркетологи на ринку праці: проблеми підготовки та професійної адаптації

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетологи на ринку праці: проблеми підготовки та професійної адаптації
Marketing specialists at the market of labour: problems of preparation and professional adaptation
 
Creator Хтей, Н. І.
Дриль, О. І.
Земляк, І. Я.
 
Subject маркетинг
промоутер
професійна адаптація працівників
практична підготовка маркетологів
marketing
promoter
professional adaptation of workers
practical preparation of marketing specialists
 
Description Проаналізовано тенденції затребуваності молодих фахівців окремих напрямів підготовки, попит на маркетологів, що сформувався на ринку праці. Визначено значення професії промоутера для формування майбутнього маркетолога, труднощі
професійної адаптації молодих фахівців економічного профілю у новому колективі та умови і чинники, необхідні для цього. Проведене дослідження дало змогу визначити актуальність маркетингу як спеціальності, яка сприяє швидкому кар’єрному зростанню та роботи промоутером, що є першою сходинкою у формуванні кар’єри маркетолога. To the article a tendency is driven in relation to highly sought of young specialists of separate directions of preparation, demand on marketing specialists, that was formed at the market of labour, is analysed. The value of profession of promoter is analysed for a future marketing specialist. Difficulties over of professional adaptation of young specialists of economic profile and condition and factors necessary for professional adaptation of young workers in a new collective are brought. Undertaken a study gave an opportunity to do the row of conclusions in relation to actuality of marketing as speciality, that assists a rapid quarry increase and working as a promoter that is the first step in forming of career of marketing specialist.
 
Date 2012-11-29T09:58:09Z
2012-11-29T09:58:09Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Хтей Н. І. Маркетологи на ринку праці: проблеми підготовки та професійної адаптації / Н. І. Хтей, О. І. Дриль, І. Я. Земляк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 735 : Логістика. – С. 236–243. – Бібліографія: 15 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16042
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки