Запис Детальніше

«Вірусний маркетинг» як специфічна технологія маркетингових комунікацій

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title «Вірусний маркетинг» як специфічна технологія маркетингових комунікацій
 
Creator Мороз, Л. А.
 
Date 2013-01-08T08:53:57Z
2013-01-08T08:53:57Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Мороз Л. А. «Вірусний маркетинг» як специфічна технологія маркетингових комунікацій / Л. А. Мороз // Сучасні проблеми економіки і менеджменту : тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції, Львів, 10–12 листопада 2011 року, присвяченої 45-річчю Інституту економіки і менеджменту та 20-річчю Інституту післядипломної освіти Національного університету "Львівська політехніка" / Національний університет "Львівська політехніка", Інститут економіки і менеджменту, Інститут післядипломної освіти. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 98. – Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16215
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки