Методологічні основи маркетингового аудиту системи збуту
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методологічні основи маркетингового аудиту системи збуту
|
|
Creator |
Морохова, В. О.
Лорві, І. Ф. |
|
Date |
2013-01-08T08:51:39Z
2013-01-08T08:51:39Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Морохова В. О. Методологічні основи маркетингового аудиту системи збуту / В. О. Морохова, І. Ф. Лорві // Сучасні проблеми економіки і менеджменту : тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції, Львів, 10–12 листопада 2011 року, присвяченої 45-річчю Інституту економіки і менеджменту та 20-річчю Інституту післядипломної освіти Національного університету "Львівська політехніка" / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 101. – Бібліографія: 2 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16213 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Національний університет "Львівська політехніка"
|
|