Запис Детальніше

Інституціональний клієнт – лояльний клієнт: від продукту до процесу

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інституціональний клієнт – лояльний клієнт: від продукту до процесу
 
Creator Петецький, І.
Циран, Я.
 
Date 2013-01-08T08:22:38Z
2013-01-08T08:22:38Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Петецький І. Інституціональний клієнт – лояльний клієнт: від продукту до процесу / І. Петецький, Я. Циран // Сучасні проблеми економіки і менеджменту : тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції, Львів, 10–12 листопада 2011 року, присвяченої 45-річчю Інституту економіки і менеджменту та 20-річчю Інституту післядипломної освіти Національного університету "Львівська політехніка" / Національний університет "Львівська політехніка", Інститут економіки і менеджменту, Інститут післядипломної освіти. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 110–111. – Бібліографія: 2 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16203
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки