Інституціональний клієнт – лояльний клієнт: від продукту до процесу
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Title | 
															Інституціональний клієнт – лояльний клієнт: від продукту до процесу
					 | 
		|
| Creator | 
															Петецький, І.
					 Циран, Я.  | 
		|
| Date | 
															2013-01-08T08:22:38Z
					 2013-01-08T08:22:38Z 2011  | 
		|
| Type | 
															Article
					 | 
		|
| Identifier | 
															Петецький І. Інституціональний клієнт – лояльний клієнт: від продукту до процесу / І. Петецький, Я. Циран // Сучасні проблеми економіки і менеджменту : тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції, Львів, 10–12 листопада 2011 року, присвяченої 45-річчю Інституту економіки і менеджменту та 20-річчю Інституту післядипломної освіти Національного університету "Львівська політехніка" / Національний університет "Львівська політехніка", Інститут економіки і менеджменту, Інститут післядипломної освіти. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 110–111. – Бібліографія: 2 назви.
					 http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16203  | 
		|
| Language | 
															ua
					 | 
		|
| Format | 
															application/pdf
					 | 
		|
| Publisher | 
															Видавництво Львівської політехніки
					 | 
		|