Економічна сутність франчайзингу та його місце в сучасному бізнесі
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Економічна сутність франчайзингу та його місце в сучасному бізнесі
|
|
Creator |
Хомич, Г. М.
|
|
Date |
2013-01-21T09:31:41Z
2013-01-21T09:31:41Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Хомич Г. М. Економічна сутність франчайзингу та його місце в сучасному бізнесі / Г. М. Хомич // Сучасні проблеми економіки і менеджменту : тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції, Львів, 10–12 листопада 2011 року, присвяченої 45-річчю Інституту економіки і менеджменту та 20-річчю Інституту післядипломної освіти Національного університету "Львівська політехніка" / Національний університет "Львівська політехніка", Інститут економіки і менеджменту, Інститут післядипломної освіти. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – С. 436–437. – Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16460 |
|
Language |
ua
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|