Запис Детальніше

Парадигма маркетингу підприємств рекламної галузі

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Парадигма маркетингу підприємств рекламної галузі
 
Creator Мельникович, О. М.
 
Subject парадигма
підприємство рекламної галузі
рекламний продукт
соціально- етичний маркетинг
маркетинг партнерських взаємовідносин
paradigm
enterprise of advertising branch
advertising product
marketing of social responsibility
marketing of customer relationships
 
Description Розглянуто сутність різних імперативів, які спричиняють зміни в середовищі споживачів
рекламної інформації та клієнтів-рекламодавців і викликають сутнісні зміни в теорії та практиці
маркетингу підприємств рекламної галузі. Представлено закономірності розвитку маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі та домінуючі маркетингові концепції, згідно з якими узгоджується їх діяльність в сучасних умовах.In article essence of different imperatives which cause changes of environment of advertising customers and advertisers and send for changes of theory and practice of marketing of enterprises of advertising branch are considered. Regularities of development of marketing activity of advertising enterprises and prevailing marketing concepts is determined.
 
Date 2012-02-10T08:29:23Z
2012-02-10T08:29:23Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Мельникович О. М. Парадигма маркетингу підприємств рекламної галузі / О. М. Мельникович // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 381–387. – Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11464
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки