Стратегічні аспекти формування взаємовідносин із постачальниками
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Стратегічні аспекти формування взаємовідносин із постачальниками
|
|
Creator |
Ступак, І. О.
|
|
Subject |
постачальник
стратегія маркетинг взаємодії стратегічне управління управління постачанням рrovider strategy marketing collaboration strategic management supply management |
|
Description |
Висвітлено суть взаємовідносин із постачальниками на основі концепції маркетингу взаємодії та описано етапи вибору постачальника. Основну увагу приділено формуванню партнерських відносин із постачальниками, як елемента конкурентної стратегії фірми. In the article the essence of relationships with suppliers based on the concept of marketing communication are covered and the stages of choosing a supplier are described. The focus is on the process of forming partnerships with suppliers, as part of competitive strategy.
|
|
Date |
2012-02-10T08:26:20Z
2012-02-10T08:26:20Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ступак І. О. Стратегічні аспекти формування взаємовідносин із постачальниками / І. О. Ступак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 453–457. – Бібліографія: 8 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11463 |
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|