Запис Детальніше

Стратегічні аспекти формування взаємовідносин із постачальниками

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегічні аспекти формування взаємовідносин із постачальниками
 
Creator Ступак, І. О.
 
Subject постачальник
стратегія
маркетинг взаємодії
стратегічне управління
управління постачанням
рrovider
strategy
marketing collaboration
strategic management
supply management
 
Description Висвітлено суть взаємовідносин із постачальниками на основі концепції маркетингу взаємодії та описано етапи вибору постачальника. Основну увагу приділено формуванню партнерських відносин із постачальниками, як елемента конкурентної стратегії фірми. In the article the essence of relationships with suppliers based on the concept of marketing communication are covered and the stages of choosing a supplier are described. The focus is on the process of forming partnerships with suppliers, as part of competitive strategy.
 
Date 2012-02-10T08:26:20Z
2012-02-10T08:26:20Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Ступак І. О. Стратегічні аспекти формування взаємовідносин із постачальниками / І. О. Ступак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – № 690 : Логістика. – С. 453–457. – Бібліографія: 8 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/11463
 
Language ua
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки