Запис Детальніше

Хоррор маркетинг як інструмент впливу на цільову аудиторію

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Хоррор маркетинг як інструмент впливу на цільову аудиторію
 
Creator Бербека, Х. Б.
Процик, І. С.
 
Date 2013-02-19T10:39:28Z
2013-02-19T10:39:28Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Бербека Х. Б. Хоррор маркетинг як інструмент впливу на цільову аудиторію / Х. Б. Бербека, І. С. Процик // Маркетинг та логістика в системі менеджменту = Marketing and logistics in the system of management : тези доповідей ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 8–10 листопада 2012 р.) / Національний університет "Львівська політехніка", Інститут регіональних досліджень НАН України, Інститут економіки промисловості НАН України, Економічний університет в Кракові (РП), Вища школа Оствестфалєн Ліппе (м. Лємго, ФРН), Західно-Саксонська вища фахова школа (м. Цвіккау, ФРН), Суспільна академія наук (м. Лодзь РП), Львівський університет бізнесу та права, ВГО «Українська Асоціація Логістики», ВГО «Українська Асоціація Маркетингу». – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 28–29. – Бібліографія: 2 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16736
 
Language ua
 
Publisher Національний університет "Львівська політехніка"