Запис Детальніше

Проблеми реалізації маркетингової стратегії підприємств в умовах тривалої фіксації курсу національної валюти

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Проблеми реалізації маркетингової стратегії підприємств в умовах тривалої фіксації курсу національної валюти
 
Creator Білик, В. М.
 
Date 2013-02-19T10:36:22Z
2013-02-19T10:36:22Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Білик В. М. Проблеми реалізації маркетингової стратегії підприємств в умовах тривалої фіксації курсу національної валюти / В. М. Білик // Маркетинг та логістика в системі менеджменту = Marketing and logistics in the system of management : тези доповідей ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 8–10 листопада 2012 р.) / Національний університет "Львівська політехніка", Інститут регіональних досліджень НАН України, Інститут економіки промисловості НАН України, Економічний університет в Кракові (РП), Вища школа Оствестфалєн Ліппе (м. Лємго, ФРН), Західно-Саксонська вища фахова школа (м. Цвіккау, ФРН), Суспільна академія наук (м. Лодзь РП), Львівський університет бізнесу та права, ВГО «Українська Асоціація Логістики», ВГО «Українська Асоціація Маркетингу». – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 34–35.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16734
 
Language ua
 
Publisher Національний університет "Львівська політехніка"