Запис Детальніше

Суб'єктивний підхід щодо виникнення прав інтелектуальної власності на комерційні позначення: погляд маркетолога

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Суб'єктивний підхід щодо виникнення прав інтелектуальної власності на комерційні позначення: погляд маркетолога
 
Creator Ковальчук, С. В.
Косенко, В. М.
 
Date 2013-02-19T15:16:55Z
2013-02-19T15:16:55Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Ковальчук С. В. Суб'єктивний підхід щодо виникнення прав інтелектуальної власності на комерційні позначення: погляд маркетолога / С. В. Ковальчук, В. М. Косенко // Маркетинг та логістика в системі менеджменту = Marketing and logistics in the system of management : тези доповідей ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 8–10 листопада 2012 р.) / Національний університет "Львівська політехніка", Інститут регіональних досліджень НАН України, Інститут економіки промисловості НАН України, Економічний університет в Кракові (РП), Вища школа Оствестфалєн Ліппе (м. Лємго, ФРН), Західно-Саксонська вища фахова школа (м. Цвіккау, ФРН), Суспільна академія наук (м. Лодзь РП), Львівський університет бізнесу та права, ВГО «Українська Асоціація Логістики», ВГО «Українська Асоціація Маркетингу». – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 197–200. – Бібліографія: 2 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16753
 
Language ua
 
Publisher Національний університет "Львівська політехніка"