|
Поле |
Співвідношення |
|
Title |
Вимірювання ефективності ризикованих маркетингових рішень: особливості методичного підходу
|
|
Creator |
Кулініч, Т. В.
|
|
Date |
2013-02-20T14:37:24Z
2013-02-20T14:37:24Z
2012
|
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Кулініч Т. В. Вимірювання ефективності ризикованих маркетингових рішень: особливості методичного підходу / Т. В. Кулініч // Маркетинг та логістика в системі менеджменту = Marketing and logistics in the system of management : тези доповідей ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 8–10 листопада 2012 р.) / Національний університет "Львівська політехніка", Інститут регіональних досліджень НАН України, Інститут економіки промисловості НАН України, Економічний університет в Кракові (РП), Вища школа Оствестфалєн Ліппе (м. Лємго, ФРН), Західно-Саксонська вища фахова школа (м. Цвіккау, ФРН), Суспільна академія наук (м. Лодзь РП), Львівський університет бізнесу та права, ВГО «Українська Асоціація Логістики», ВГО «Українська Асоціація Маркетингу». – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 236–238. – Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16792
|
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Національний університет "Львівська політехніка"
|
|