Особливості контекстної реклами – інструменту інтерактивного маркетингу
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості контекстної реклами – інструменту інтерактивного маркетингу
|
|
Creator |
Люльчак, З. С.
Пулим, Д. |
|
Date |
2013-02-20T15:30:18Z
2013-02-20T15:30:18Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Люльчак З. С. Особливості контекстної реклами – інструменту інтерактивного маркетингу / З. С. Люльчак, Д. Пулим // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 8–10 листопада 2012 р.) / Національний університет "Львівська політехніка" [та інші]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 259–260. – Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16796 |
|
Language |
ua
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|