Запис Детальніше

Особливості контекстної реклами – інструменту інтерактивного маркетингу

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості контекстної реклами – інструменту інтерактивного маркетингу
 
Creator Люльчак, З. С.
Пулим, Д.
 
Date 2013-02-20T15:30:18Z
2013-02-20T15:30:18Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Люльчак З. С. Особливості контекстної реклами – інструменту інтерактивного маркетингу / З. С. Люльчак, Д. Пулим // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доповідей ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 8–10 листопада 2012 р.) / Національний університет "Львівська політехніка" [та інші]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 259–260. – Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16796
 
Language ua
 
Format application/pdf
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки