| |
| Поле |
Співвідношення |
| |
| Title |
Product placement – Überprüfung der Wahrnehmung beworbener Produkte mittels Eye Tracking
|
| |
| Creator |
Mahefa, A.
|
| |
| Date |
2013-02-20T15:40:54Z
2013-02-20T15:40:54Z
2012
|
| |
| Type |
Article
|
| |
| Identifier |
Mahefa A. Product placement – Überprüfung der Wahrnehmung beworbener Produkte mittels Eye Tracking / A. Mahefa // Маркетинг та логістика в системі менеджменту = Marketing and logistics in the system of management : тези доповідей ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 8–10 листопада 2012 р.) / Національний університет "Львівська політехніка", Інститут регіональних досліджень НАН України, Інститут економіки промисловості НАН України, Економічний університет в Кракові (РП), Вища школа Оствестфалєн Ліппе (м. Лємго, ФРН), Західно-Саксонська вища фахова школа (м. Цвіккау, ФРН), Суспільна академія наук (м. Лодзь РП), Львівський університет бізнесу та права, ВГО «Українська Асоціація Логістики», ВГО «Українська Асоціація Маркетингу». – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 260.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16797
|
| |
| Language |
gr
|
| |
| Publisher |
Національний університет "Львівська політехніка"
|
| |