Читання Інструменти
Для цього запису
Look up terms
Знайти пов'язаних з ним елементів серед
Author's work
Government policy
Book searches
Book reviews
Dissertations
Online forums
Quotations
Pay-per-view
Resources
Media reports
Web search
Користувач
Ім'я користувача
Пароль
Запам'ятати мене
Пошук
Мова
English
Українська
Домашня сторінка
Про нас
Увійти
Зареєструватися
Перегляд
Пошук
Допомога
Домашня сторінка
>
Перегляд
>
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
>
Запис Детальніше
Запис Детальніше
Контекстная реклама и партизанский маркетинг как современные инструменти привлечения потребителей
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів Інформація
Поле
Співвідношення
Title
Контекстная реклама и партизанский маркетинг как современные инструменти привлечения потребителей
Creator
Макарова, Е. А.
Егорова, Н. И.
Date
2013-02-21T10:02:16Z
2013-02-21T10:02:16Z
2012
Type
Article
Identifier
Макарова Е. А. Контекстная реклама и партизанский маркетинг как современные инструменти привлечения потребителей / Е. А. Макарова, Н. И. Егорова // Маркетинг та логістика в системі менеджменту = Marketing and logistics in the system of management : тези доповідей ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 8–10 листопада 2012 р.) / Національний університет "Львівська політехніка", Інститут регіональних досліджень НАН України, Інститут економіки промисловості НАН України, Економічний університет в Кракові (РП), Вища школа Оствестфалєн Ліппе (м. Лємго, ФРН), Західно-Саксонська вища фахова школа (м. Цвіккау, ФРН), Суспільна академія наук (м. Лодзь РП), Львівський університет бізнесу та права, ВГО «Українська Асоціація Логістики», ВГО «Українська Асоціація Маркетингу». – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 260–262.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16810
Language
ru
Publisher
Національний університет "Львівська політехніка"