|
Поле |
Співвідношення |
|
Title |
Стратегічна роль інноваційного маркетингу в зростанні вартості компаній в умовах розвитку економіки знань
|
|
Creator |
Мних, О. Б.
|
|
Date |
2013-02-21T12:58:56Z
2013-02-21T12:58:56Z
2012
|
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Мних О. Б. Стратегічна роль інноваційного маркетингу в зростанні вартості компаній в умовах розвитку економіки знань / О. Б. Мних // Маркетинг та логістика в системі менеджменту = Marketing and logistics in the system of management : тези доповідей ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 8–10 листопада 2012 р.) / Національний університет "Львівська політехніка", Інститут регіональних досліджень НАН України, Інститут економіки промисловості НАН України, Економічний університет в Кракові (РП), Вища школа Оствестфалєн Ліппе (м. Лємго, ФРН), Західно-Саксонська вища фахова школа (м. Цвіккау, ФРН), Суспільна академія наук (м. Лодзь РП), Львівський університет бізнесу та права, ВГО «Українська Асоціація Логістики», ВГО «Українська Асоціація Маркетингу». – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 280–281.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16833
|
|
Language |
ua
|
|
Publisher |
Національний університет "Львівська політехніка"
|
|