Запис Детальніше

Роль та місце маркетингу інновацій в економічному брендингу та їх взаємозв’язок

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль та місце маркетингу інновацій в економічному брендингу та їх взаємозв’язок
 
Creator Радько, В. І.
Бала, Р. Д.
 
Date 2013-02-27T10:39:25Z
2013-02-27T10:39:25Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Радько В. І. Роль та місце маркетингу інновацій в економічному брендингу та їх взаємозв’язок / В. І. Радько, Р. Д. Бала // Маркетинг та логістика в системі менеджменту = Marketing and logistics in the system of management : тези доповідей ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 8–10 листопада 2012 р.) / Національний університет "Львівська політехніка", Інститут регіональних досліджень НАН України, Інститут економіки промисловості НАН України, Економічний університет в Кракові (РП), Вища школа Оствестфалєн Ліппе (м. Лємго, ФРН), Західно-Саксонська вища фахова школа (м. Цвіккау, ФРН), Суспільна академія наук (м. Лодзь РП), Львівський університет бізнесу та права, ВГО «Українська Асоціація Логістики», ВГО «Українська Асоціація Маркетингу». – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 350–351. – Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16890
 
Language ua
 
Publisher Національний університет "Львівська політехніка"