| |
| Поле |
Співвідношення |
| |
| Title |
Позиціонування: три підходи до розуміння його сутності
|
| |
| Creator |
Голіцин, А. М.
|
| |
| Date |
2013-03-05T08:33:22Z
2013-03-05T08:33:22Z
2012
|
| |
| Type |
Article
|
| |
| Identifier |
Голіцин А. М. Позиціонування: три підходи до розуміння його сутності / А. М. Голіцин // Маркетинг та логістика в системі менеджменту = Marketing and logistics in the system of management : тези доповідей ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 8–10 листопада 2012 р.) / Національний університет "Львівська політехніка", Інститут регіональних досліджень НАН України, Інститут економіки промисловості НАН України, Економічний університет в Кракові (РП), Вища школа Оствестфалєн Ліппе (м. Лємго, ФРН), Західно-Саксонська вища фахова школа (м. Цвіккау, ФРН), Суспільна академія наук (м. Лодзь РП), Львівський університет бізнесу та права, ВГО «Українська Асоціація Логістики», ВГО «Українська Асоціація Маркетингу». – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 87–89. – Бібліографія: 3 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/17025
|
| |
| Language |
ua
|
| |
| Publisher |
Національний університет "Львівська політехніка"
|
| |