Запис Детальніше

Маркетинговий потенціал на промисловому підприємстві: основні напрямки розвитку

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинговий потенціал на промисловому підприємстві: основні напрямки розвитку
 
Creator Даниліна, Н. В.
 
Date 2013-03-05T08:42:50Z
2013-03-05T08:42:50Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Даниліна Н. В. Маркетинговий потенціал на промисловому підприємстві: основні напрямки розвитку / Н. В. Даниліна // Маркетинг та логістика в системі менеджменту = Marketing and logistics in the system of management : тези доповідей ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 8–10 листопада 2012 р.) / Національний університет "Львівська політехніка", Інститут регіональних досліджень НАН України, Інститут економіки промисловості НАН України, Економічний університет в Кракові (РП), Вища школа Оствестфалєн Ліппе (м. Лємго, ФРН), Західно-Саксонська вища фахова школа (м. Цвіккау, ФРН), Суспільна академія наук (м. Лодзь РП), Львівський університет бізнесу та права, ВГО «Українська Асоціація Логістики», ВГО «Українська Асоціація Маркетингу». – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 107–108.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/17034
 
Language ua
 
Publisher Національний університет "Львівська політехніка"