Запис Детальніше

Методи оцінювання ефективності реклами на етапі розроблення рекламного повідомлення

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методи оцінювання ефективності реклами на етапі розроблення рекламного повідомлення
 
Creator Діброва, Т. Г.
Гагаріна, І. І.
 
Date 2013-03-05T09:01:13Z
2013-03-05T09:01:13Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Діброва Т. Г.Методи оцінювання ефективності реклами на етапі розроблення рекламного повідомлення / Т. Г. Діброва, І. І. Гагаріна // Маркетинг та логістика в системі менеджменту = Marketing and logistics in the system of management : тези доповідей ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 8–10 листопада 2012 р.) / Національний університет "Львівська політехніка", Інститут регіональних досліджень НАН України, Інститут економіки промисловості НАН України, Економічний університет в Кракові (РП), Вища школа Оствестфалєн Ліппе (м. Лємго, ФРН), Західно-Саксонська вища фахова школа (м. Цвіккау, ФРН), Суспільна академія наук (м. Лодзь РП), Львівський університет бізнесу та права, ВГО «Українська Асоціація Логістики», ВГО «Українська Асоціація Маркетингу». – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 120–121. – Бібліографія: 4 назви.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/17047
 
Language ua
 
Publisher Національний університет "Львівська політехніка"