Запис Детальніше

Маркетингові аспекти побудови стратегії та тактики співпраці між підприємницькими структурами та Державною податковою службою України

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові аспекти побудови стратегії та тактики співпраці між підприємницькими структурами та Державною податковою службою України
 
Creator Тимейчук, А. А.
 
Date 2013-03-05T14:08:13Z
2013-03-05T14:08:13Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Тимейчук А. А. Маркетингові аспекти побудови стратегії та тактики співпраці між підприємницькими структурами та Державною податковою службою України / А. А. Тимейчук // Маркетинг та логістика в системі менеджменту = Marketing and logistics in the system of management : тези доповідей ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 8–10 листопада 2012 р.) / Національний університет "Львівська політехніка", Інститут регіональних досліджень НАН України, Інститут економіки промисловості НАН України, Економічний університет в Кракові (РП), Вища школа Оствестфалєн Ліппе (м. Лємго, ФРН), Західно-Саксонська вища фахова школа (м. Цвіккау, ФРН), Суспільна академія наук (м. Лодзь РП), Львівський університет бізнесу та права, ВГО «Українська Асоціація Логістики», ВГО «Українська Асоціація Маркетингу». – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 415.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/17075
 
Language ua
 
Publisher Національний університет "Львівська політехніка"