Запис Детальніше

Маркетингові комунікації та їхня роль у процесах створення бренду

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові комунікації та їхня роль у процесах створення бренду
 
Creator Шевченко, О. Л.
 
Date 2013-03-06T10:36:27Z
2013-03-06T10:36:27Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Шевченко О. Л. Маркетингові комунікації та їхня роль у процесах створення бренду / О. Л. Шевченко // Маркетинг та логістика в системі менеджменту = Marketing and logistics in the system of management : тези доповідей ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 8–10 листопада 2012 р.) / Національний університет "Львівська політехніка", Інститут регіональних досліджень НАН України, Інститут економіки промисловості НАН України, Економічний університет в Кракові (РП), Вища школа Оствестфалєн Ліппе (м. Лємго, ФРН), Західно-Саксонська вища фахова школа (м. Цвіккау, ФРН), Суспільна академія наук (м. Лодзь РП), Львівський університет бізнесу та права, ВГО «Українська Асоціація Логістики», ВГО «Українська Асоціація Маркетингу». – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 455–457. – Бібліографія: 5 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/17088
 
Language ua
 
Publisher Національний університет "Львівська політехніка"