Запис Детальніше

Соціально-психологічні особливості формування іміджу товару у покупців

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Соціально-психологічні особливості формування іміджу товару у покупців
 
Creator Жданова, О. С.
Тарасюк, Ю. А.
Шестун, Т. А.
 
Date 2013-03-07T08:59:42Z
2013-03-07T08:59:42Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Жданова О. С. Соціально-психологічні особливості формування іміджу товару у покупців / О. С. Жданова, Ю. А. Тарасюк, Т. А. Шестун // Маркетинг та логістика в системі менеджменту = Marketing and logistics in the system of management : тези доповідей ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 8–10 листопада 2012 р.) / Національний університет "Львівська політехніка", Інститут регіональних досліджень НАН України, Інститут економіки промисловості НАН України, Економічний університет в Кракові (РП), Вища школа Оствестфалєн Ліппе (м. Лємго, ФРН), Західно-Саксонська вища фахова школа (м. Цвіккау, ФРН), Суспільна академія наук (м. Лодзь РП), Львівський університет бізнесу та права, ВГО «Українська Асоціація Логістики», ВГО «Українська Асоціація Маркетингу». – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – С. 141–142. – Бібліографія: 5 назв.
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/17123
 
Language ua
 
Publisher Національний університет "Львівська політехніка"