Запис Детальніше

Визначення розвитку маркетингової діяльності промислового підприємства

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Визначення розвитку маркетингової діяльності промислового підприємства
Определение развития маркетинговой деятельности промышленного предприятия
Definition of marketing activities of industrial enterprises
 
Creator Райко, Діана Валеріївна
Райко, Диана Валерьевна
Raiko, Diana Valeriyivna
 
Subject розвиток
маркетингова діяльність
промислове підприємство
протиріччя
развитие
маркетинговая деятельность
промышленное предприятие
противоречия
development
marketing activities
industrial enterprise
contradictions
 
Description Удосконалено категоріальний апарат теорії розвитку, а саме: визначення поняття розвитку маркетингової діяльності, відмінність якого полягає в акцентуванні уваги на: взаємозв’язок між
суб’єктами, які забезпечують ефективність життєдіяльності підприємства, інформаційної взаємодії та на основі вирішення існуючих суперечностей, що виникають в процесі взаємодії
підприємства з найвпливовішими суб’єктами внутрішнього середовища, а саме партнерами і споживачами; класифікації суперечностей розвитку з точки зору їх впливу на маркетингову
діяльність за додатковими теоретично обґрунтованими й практично значущими ознаками: вид середовища (зовнішні, внутрішні суперечності), рівень складності, можливість розв’язання,
першочерговість розв’язання; класифікації чинників, що впливають на розвиток за новими класифікаційними ознаками: природа виникнення, сутність або контекстність перетворень,
явність (прояв) процесу.
Усовершенствовано категориальный аппарат теории развития, а именно: определено понятие развития маркетинговой деятельности, отличие которого заключается в акцентировании внимания на: взаимосвязь между субъектами, обеспечивающими эффективность жизнедеятельности предприятия, его информационное взаимодействие и на основе решения существующих противоречий, возникающих в процессе взаимодействия предприятия с влиятельными субъектами внутренней среды, а именно партнерами и потребителями; классификации противоречий развития с точки зрения их влияния на
маркетинговую деятельность по дополненным теоретически обоснованным и практически значимым признакам: вид среды (внешние, внутренние противоречия), уровень сложности,
возможность решения, первоочередность решения; классификации факторов, влияющих на развитие по новым классификационным признакам: природа возникновения, сущность или контекстность преобразований, явность (проявление) процесса
Improved categories of the theory of development, namely: the definition of marketing, the distinction which is focusing on: the relationship between actors, the effectiveness of life of the
enterprise, information and interaction based on solving the existing conflicts that arise in of interaction with the most influential actors of the internal environment, such as partners and consumers; classification differences in terms of their impact on marketing activities for more theoretically grounded
and practically important characteristics: type of environment (external, internal conflicts), the level of complexity, the possibility of solution 'Liabilities, priority resolution; classification of factors influencing the development of the new classification attributes: of nature, essence or kontekstnist transformations patency (display) process.
 
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
 
Date 2012-02-10T08:58:25Z
2012-02-10T08:58:25Z
2011-09
 
Type Article
 
Identifier Райко Д.В. Визначення розвитку маркетингової діяльності промислового підприємства / Д.В. Райко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т.1. – С. 117-124.
2218-4511
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24136
 
Language uk