Концепція формування маркетингової стратегії розвитку вузькоспеціалізованих машинобудівних підприємств
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Концепція формування маркетингової стратегії розвитку вузькоспеціалізованих машинобудівних підприємств
Концепция формирования маркетинговой стратегии развития узкоспециализированных машиностроительных предприятий Conception of forming of marketing strategy of development of the strictly specialized machine-building enterprises |
|
Creator |
Бица, Володимир Йосифович
Бица, Владимир Иосифович Bytsa, Volodymyr Yosyfovych |
|
Subject |
маркетингова стратегія
стратегічний маркетинг маркетингове середовище корпоративна стратегія маркетинговая стратегия стратегический маркетинг маркетинговая среда корпоративная стратегия marketing strategy strategic marketing marketing environment corporate strategy |
|
Description |
У статті розглянуто концептуальні засади розробки та реалізації маркетингової стратегії вузькоспеціалізованих машинобудівних підприємств; охарактеризовано етапи формування стратегії; розкрито комплекс економіко-організаційних проблем реалізації стратегічного маркетингового підходу на ринку спеціальної промислової продукції.
В статье рассмотрены основные концептуальные подходы к разработке и реализации маркетинговой стратегии узкоспециализированных машиностроительных предприятий; охарактеризованы этапы формирования стратегии; раскрыт комплекс экономико-организационных проблем реализации стратегического маркетингового подхода на рынке специальной промышленной продукции. In the article the basic theoretical going is considered near development and realization of marketing strategy of the strictly specialized machine-building enterprises; the stages of forming of strategy are described; the complex of economic problems of realization of strategic marketing approach is exposed at the market of the special industrial to the products. |
|
Publisher |
ТОВ «ВТД «Університетська книга»
|
|
Date |
2012-02-10T09:10:27Z
2012-02-10T09:10:27Z 2011-09 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бица В.Й. Концепція формування маркетингової стратегії розвитку вузькоспеціалізованих машинобудівних підприємств / В.Й. Бица // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т.1. – С. 125-129.
2218-4511 http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24137 |
|
Language |
uk
|
|