Запис Детальніше

Концепція формування маркетингової стратегії розвитку вузькоспеціалізованих машинобудівних підприємств

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Концепція формування маркетингової стратегії розвитку вузькоспеціалізованих машинобудівних підприємств
Концепция формирования маркетинговой стратегии развития узкоспециализированных машиностроительных предприятий
Conception of forming of marketing strategy of development of the strictly specialized machine-building enterprises
 
Creator Бица, Володимир Йосифович
Бица, Владимир Иосифович
Bytsa, Volodymyr Yosyfovych
 
Subject маркетингова стратегія
стратегічний маркетинг
маркетингове середовище
корпоративна стратегія
маркетинговая стратегия
стратегический маркетинг
маркетинговая среда
корпоративная стратегия
marketing strategy
strategic marketing
marketing environment
corporate strategy
 
Description У статті розглянуто концептуальні засади розробки та реалізації маркетингової стратегії вузькоспеціалізованих машинобудівних підприємств; охарактеризовано етапи формування стратегії; розкрито комплекс економіко-організаційних проблем реалізації стратегічного маркетингового підходу на ринку спеціальної промислової продукції.
В статье рассмотрены основные концептуальные подходы к разработке и реализации маркетинговой стратегии узкоспециализированных машиностроительных предприятий; охарактеризованы этапы формирования стратегии; раскрыт комплекс экономико-организационных проблем реализации стратегического маркетингового подхода на рынке
специальной промышленной продукции.
In the article the basic theoretical going is considered near development and realization of marketing strategy of the strictly specialized machine-building enterprises; the stages of forming of
strategy are described; the complex of economic problems of realization of strategic marketing approach is exposed at the market of the special industrial to the products.
 
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
 
Date 2012-02-10T09:10:27Z
2012-02-10T09:10:27Z
2011-09
 
Type Article
 
Identifier Бица В.Й. Концепція формування маркетингової стратегії розвитку вузькоспеціалізованих машинобудівних підприємств / В.Й. Бица // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т.1. – С. 125-129.
2218-4511
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24137
 
Language uk