Функціональний підхід до застосування маркетингу для розвитку діяльності закладів вищої освіти
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Функціональний підхід до застосування маркетингу для розвитку діяльності закладів вищої освіти
Функциональный подход к применению маркетинга для развития деятельности учреждений высшего образования Functional approach to marketing application for development of Higher School establishments |
|
Creator |
Дмитрів, Анна Ярославівна
Дмитрив, Анна Ярославовна Dmytriv, Anna Yaroslavivna |
|
Subject |
ринок послуг вищої освіти
функції маркетингу послуг вищої освіти вищий навчальний заклад освітня послуга рынок услуг высшего образования функции маркетинга услуг высшего образования высшее учебное заведение образовательная услуга market of higher educational services functions of higher educational services marketing higher school establishment educational service |
|
Description |
У статті визначено основні тенденції та проблеми розвитку ринку послуг вищої освіти. Запропоновано вдосконалену систему функцій маркетингу на ринку послуг вищої освіти. Розглянуто необхідність застосування зовнішнього та внутрішнього маркетингу у вищому навчальному закладі. Зроблено аналітичний огляд товарної політики, цінової політики та політики розподілу на ринку послуг вищої освіти. В статье определены основные тенденции и проблемы развития рынка услуг высшего образования. Предложено усовершенствованную систему функций маркетинга на рынке услуг высшего образования. Рассмотрена необходимость применения внешнего и внутреннего маркетинга в вузе. Сделано аналитический обзор товарной политики, ценовой политики и политики распределения на рынке услуг высшего образования. Basic tendencies and problems of the higher educational services market development are certain in the article. The improved system of marketing functions higher educational services is offered. The necessity of application the external and internal marketing for higher educational establishments is considered. The product policy, price policy and policy of distribution for the market of higher educational services are analyzed. |
|
Publisher |
ТОВ «ВТД «Університетська книга»
|
|
Date |
2012-02-10T09:17:08Z
2012-02-10T09:17:08Z 2011-09 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Дмитрів А.Я. Функціональний підхід до застосування маркетингу для розвитку діяльності закладів вищої освіти / А.Я. Дмитрів // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т.1. – С. 130-136.
2218-4511 http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24138 |
|
Language |
uk
|
|