Запис Детальніше

Функціональний підхід до застосування маркетингу для розвитку діяльності закладів вищої освіти

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Функціональний підхід до застосування маркетингу для розвитку діяльності закладів вищої освіти
Функциональный подход к применению маркетинга для развития деятельности учреждений высшего образования
Functional approach to marketing application for development of Higher School establishments
 
Creator Дмитрів, Анна Ярославівна
Дмитрив, Анна Ярославовна
Dmytriv, Anna Yaroslavivna
 
Subject ринок послуг вищої освіти
функції маркетингу послуг вищої освіти
вищий навчальний заклад
освітня послуга
рынок услуг высшего образования
функции маркетинга услуг высшего образования
высшее учебное заведение
образовательная услуга
market of higher educational services
functions of higher educational services marketing
higher school establishment
educational service
 
Description У статті визначено основні тенденції та проблеми розвитку ринку послуг вищої освіти. Запропоновано вдосконалену систему функцій маркетингу на ринку послуг вищої освіти. Розглянуто необхідність застосування зовнішнього та внутрішнього маркетингу у вищому
навчальному закладі. Зроблено аналітичний огляд товарної політики, цінової політики та політики розподілу на ринку послуг вищої освіти.
В статье определены основные тенденции и проблемы развития рынка услуг высшего образования. Предложено усовершенствованную систему функций маркетинга на рынке услуг высшего образования. Рассмотрена необходимость применения внешнего и внутреннего маркетинга в вузе. Сделано аналитический обзор товарной политики, ценовой политики и
политики распределения на рынке услуг высшего образования.
Basic tendencies and problems of the higher educational services market development are certain in the article. The improved system of marketing functions higher educational services is offered. The
necessity of application the external and internal marketing for higher educational establishments is considered. The product policy, price policy and policy of distribution for the market of higher educational services are analyzed.
 
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
 
Date 2012-02-10T09:17:08Z
2012-02-10T09:17:08Z
2011-09
 
Type Article
 
Identifier Дмитрів А.Я. Функціональний підхід до застосування маркетингу для розвитку діяльності закладів вищої освіти / А.Я. Дмитрів // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т.1. – С. 130-136.
2218-4511
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/24138
 
Language uk